Veelgestelde vragen | Healthcity Vught

Kan ik online samen met HealthCity verder trainen?
Jazeker, houd onze sociale media-kanalen in de gaten voor onder andere; thuis work-outs, webinars, schema’s, online-coaching, Zoom-sessies, groepslessen, tips en via de HealthCity Zuid app nog meer!

Kan ik opnieuw Les Mills groepslessen On Demand volgen?
HealthCity Zuid staat bij Les Mills geregistreerd als affiliate club. Daarom bieden wij speciaal voor jou deze service gratis aan. Download de HealthCity Zuid app voor meer informatie en check het kopje nieuws voor de juiste link.

Tot wanneer is HealthCity gesloten?
Alle vestigingen van HealthCity Zuid zijn momenteel gesloten tot en met 15 maart 2021.

Indien ik een vraag heb welke niet op de website geformuleerd staat, hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Je kan jouw vraag sturen per e-mail naar [email protected], of stuur ons een whatsapp bericht 06-11101727.

Kan ik trainingsmaterialen lenen of huren in de periode dat jullie gesloten zijn?
Nee, het is helaas niet mogelijk om materiaal te lenen of huren. Echter kunnen wij ons goed voorstellen dat jij wel graag met materiaal thuis aan de slag gaat. Daarom is het mogelijk om door middel van een kortingscode thuistrainingsmaterialen te bestellen. Interesse in de kortingscode? Stuur een mail naar [email protected], of stuur ons een whatsapp bericht 06-11101727 voor de code.

Kan ik wel gebruik maken van de buiten tennisbanen van HealthCity Vught?
Nee, de buitenbanen zijn niet toegankelijk voor leden om gebruik van te maken gedurende de periode van sluiting. Simon Tennis maakt wel gebruik van de buitenbanen om lessen te verzorgen.

Kan ik wel gebruik maken van de fysio?
Ja, de fysio is een cruciaal beroep in de zorg en mag daarom doorgaan met het behandelen van patiënten. Je kan TotalFysio bereiken via https://totalfysio.nl/contact/vught-kraaiengatweg/.

Ik heb al betaald voor de maand december, hoe zit dit?
Mocht je de periode december betaald hebben, dan zorgt HealthCity Zuid voor een passende compensatie over de periode dat je géén gebruik hebt kunnen maken van jouw lidmaatschap. Zodra de heropening definitief in zicht is, zullen wij jou hierover informeren.

Blijven jullie door incasseren nu de clubs gesloten zijn?
Concreet zal er vanaf 15 december geen nieuw lidmaatschapsgeld door HealthCity geïncasseerd worden. De incasso van lidmaatschapsgeld zal pas weer gaan lopen vanaf het moment dat HealthCity Zuid haar deuren weer mag openen.

Ik ben onlangs lid geworden van jullie club, wat betekend dit voor mijn afgesloten lidmaatschap?
De enige verandering met betrekking tot jouw afgesloten lidmaatschapsovereenkomst is, dat de einddatum verschuift evenredig aan de periode dat HealthCity gedwongen gesloten is door de overheid.

Ik heb een bedrijfslidmaatschap afgesloten via een externe partij, zoals High Five Fitness Network, hoe gaat dit nu?
High Five Fitness Network heeft besloten om jouw lopende lidmaatschap bij hun, onmiddellijk te pauzeren. Bij opening van de clubs zal High Five de gemiste dagen compenseren. Voor meer informatie verzoeken wij u contact op te nemen met High Five Fitness Network.

Hoe moet ik de HealthCity Zuid app downloaden en installeren?
1. Download de HealthCity Zuid app voor je iPhone of Android telefoon. Let op, het dient de HealthCity ZUID app te zijn.
2. Open de app en stel nu in combinatie met het bij ons bekende e-mailadres, je persoonlijke wachtwoord in. (Dit gaat via de browser)
3. Nu je je wachtwoord heb ingesteld, sluit je de browser.
4. Open vervolgens opnieuw de HealthCity Zuid app en login met je e-mailadres en persoonlijke wachtwoord.
5. Have fun in de app.

Kan ik nog wel personal training krijgen gedurende de lockdown?
Ja dat kan zeker. Het is toegestaan om buiten Personal Training te geven in groepjes van twee personen exclusief instructeur. Heb jij interesse? Neem contact met ons op per e-mail [email protected], of stuur ons een whatsapp bericht 06-11101727.

Kosten voor één sessie voor één of twee personen bedraagt: €50.- per uur.